مبلمان اداری میز مدل رویال
کد محصول 820
ابعاد | عرض | عمق | ارتفاع |
---|---|---|---|
میز | 180 | 90 | 80 |
مشخصات فنی مبلمان اداری:
چوب: راش سوپر گرجستان
رنگ: پولیشی و پلی اورتان ضدخش و ضد آب
تنوع در رنگ چوب دارد
* قابلیت ساخت سفارشی در ابعاد دلخواه مشتری وجود دارد.
توضیحات:
product name: royal
barcode:820
Height | Depth | Width | Dimension |
---|---|---|---|
80 | 90 | 180 | Table |
Technical Specifications
Wood:Georgian Super beech
Color: polishy & scratch and waterproof polyure thane
Variety in wood color *
it can be manufactured as much as the *
customer wants
:Description
مبلمان اداری
به تمام تجهیزات و عناصری گفته میشود که در یک فضای اداری با هدف تسهیل انجام امور کاری مورد استفاده قرار میگیرد. در عمل مبلمان اداری شامل چندین عنصر اصلی از جمله، انواع میز و صندلی و انواع پارتیشنها است. مبلمان به دفتر کار شما شکل و ساختار میدهد؛ و موجب بهبود روند انجام کارها میشود. اما نقش مبلمان اداری فراتر از ابزاری برای انجام امور اداری است.
یک مبلمان خوب میتواند در بهبود روابط کارکنان، کارایی و بهرهوری و حتی سلامت جسمی و روحی آنها بسیار موثر باشد. در نتیجه انتخاب مبلمان اداری و چینش آنها، نوعی علم و هنر است. پس اگر میخواهید بهترین مبلمان را برای شرکت خود برگزینید؛ باید اطلاعات کاملی در زمینه ویژگیهای مبلمان اداری داشته باشد. همچنین باید به خوبی از نیازهای خود مطلع باشید.
نوع انتخاب مبلمان
هیچ چیز مهمتر از کیفیت نیست. مبلمان اداری از جمله وسائلی است که باید سالها به خوبی و با کیفیت روز اول کار کند. در نتیجه در هنگام انتخاب آن اولین نکته مهم کیفیت است. پس به دنبال مبلمانی باشید که از استحکام کافی برخوردار بوده و به این زودیها نیاز به تعویض آن پیدا نمیکنید.
راحتی دومین عامل مهمی است که باید به آن توجه کنید. فراموش نکنید که مبلمان اداری ابزاری در دست کارکنان شماست. هرچقدر که مبلمان شما از راحتی بیشتری برخوردار باشد و بر مبنای اصول ارگونومیک طراحی شده باشد؛ به همان میزان کارکنان هنگام انجام کار کمتر دچار خستگی شده و کمتر در معرض مشکلات مرتبط با سلامت جسمی قرار میگیرند. این ویژگی باعث میشود آنها بتوانند با انرژی بیشتری در طول ساعات کار به فعالیت بپردازند.
طراحی
کارایی سومین عاملی است که در انتخاب مبلمان اداری خوب باید در نظر داشته باشید. اینکه آیا این ابزارها متناسب با نیازهای شما طراحی شده است یا خیر، در این مرحله تعیین میشود. بعنوان مثال یک میز معمولی با میز کامپیوتر تفاوتهایی جزئی دارد؛ که همین تفاوتهای جزئی اثراتی محسوس بر بهرهوری کارکنان شما میگذارد.
همچنین پیش از خرید باید بتوانید به خوبی نیازسنجی کنید. منظور از نیازسنجی بررسی موارد مختلفی است که نیاز شما به انواع مبلمان را مشخص میکند. موضوع فعالیت شما، اندازه دفتر کار و نقشه آن، تعداد کارکنان، نوع ارباب رجوع، رنگ سازمانی و…. همگی از مواردی است که در انتخاب و خرید آن میتواند موثر باشد.
مبلمان کلاسیک و مدرن
بهطور کلی مبلمان اداری در دو سبک اصلی کلاسیک و مدرن طراحی میشود. اگرچه در هنگام چینش دکوراسیون اداری دفاتر کار، دکوراتور ممکن است از هر دو سبک به صورت ترکیبی استفاده کند. اما به طور معمول دفاتر کار با توجه به نیازها و شرایط خاص خود یکی از این دو سبک را برای تجهیز مبلمان خود انتخاب میکنند.
این روزها با تغییر شرایط دفاتر کار، روز بروز شاهد استقبال بیشتر از مبلمان اداری مدرن هستیم. کاهش فضای اختصاص داده شده به هر کارمند، افزایش استفاده از طراحی دکوراسیون به صورت باز و مطرح شدن مباحث جدید مثل میز اداری، همگی از جمله مواردی است که باعث شده امروزه مبلمان مدرن بیش تر مورد استفبال قرار گیرند. البته این به آن معنا نیست که همه باید از این مد پیروی کنند. بلکه سنجش نیازها نشان میدهد استفاده از این سبک ناگزیر است.
تغیر فعالیت کارکنان
در این زمینه توجه به تغییر فعالیتهای کارکنان نیز بسیار مهم است. در گذشته کارکنان بیشتر با پروندهها و دفاتر کاغذی سر و کار داشتند؛ در حالی که امروزه قالبا انجام کار از طریق روشهای نرم افزاری و به کمک کامپیوترهای دسکتاپ یا لپتاب انجام میشود.
همچنین فراموش نکنید مبلمان اداری مدرن، از نظر ساختار، دوام، کارایی، امکانات، هماهنگی با بدن انسان و ویژگیهای ارگونومیک آن به نسبت مبلمان کلاسیک از شرایط بهتری برخوردار است.
مزایا و معایب مبلمان اداری
مجموعه ای از میزها و صندلی هایی میباشد که در بخش های مختلف شرکت ها همانند اتاق کنفرانس،اتاق مدیریت،اتاق کارکنان،سالن انتظار و بقیه قسمت های شرکت مورد استفاده قرار میگیرد
به طور خلاصه میتوان گفت مبلمان اداری به گروهی از اثاث و لوازم نشستن گفته میشود که معمولا درمحیط های شرکتی مورد استفاده میشود.
مبلمان اداری میتواند به صورت انواع میز اداری ،میز کنفرانس پارتیشن، قفسه و انواع صندلی و مبلمان راحتی باشند که به محیط شرکت زیبایی میبخشد. به علت استفاده های بسیاری که دارد در شکل ها و طرح های مختلف ساخته میشوند و هر کدام برای قسمت خاصی از محیط اداری مورد استفاده قرار میگیرد.
پارتیشن اداری چیست
پارتیشن در لغت به معنای تیغه، جدا کردن و حد فاصل است. پارتیشن اداری به معنی دیوار هایی است که اتاق های کارمندان را از یکدیگر جدا می کند و یا در بخشی از محیط کار برای انجام فعالیت خاصی قرار داده می شود. از انواع پارتیشن چوبی یا شیشه ای می توان در محیط اداره استفاده کرد و کارمند با قرار دادن پارتیشن اداری از رفت و آمدهایی که در اداره رخ می دهد دور خواهد بود و مزاحمتی برای او ایجاد نخواهد شد. در واقع در محیط هایی که اتاق کمتری دارد می توان با پارتیشن قسمت بندی بیشتری ایجاد کرد.